Flyttar till drottninggatan

Nu är det igång, igårkväll började vi våran stora
flytt närmare Karlshamns city, yeaah. Alltid trevligt
med lite nya upplevelse. Nu har man bott i samma
hus i snart 20 år och kan vara trevligt att få testa
på att flytta, om man räknar bort Norge.

Det jag då vill säga är att när jag inte är i huset,
med andra ord är i lägenheten, så lär jag inte
kunna sitta här vid datorn. 

Ikväll blir det nog till att träffa Harrys igen, va
ett tag sedan man såg av det stället. haha.

Öland på måndag, snakkes gott folk!

Kommentarer
Postat av: Heddi

Har du flyttat?! Jag som hade tankt plinga pa din dorr nasta vecka... men nu vet jag ju inte vad din dorr ligger :(

2009-08-01 @ 20:54:04
URL: http://heddich.blogspot.com
Postat av: angelica

Jessica dåå :) Blir det rundvisning nästa vecka då med lägenhetsbesök? Kaffe hos mig, saft hos dig? KRAM

2009-08-04 @ 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0