Harrys ur en annan synvinkel

Måste ju säga att jag ofta dissar Harrys,
antagligen för att jag varit där så många gånger.
Ändå går jag alltid tillbaka dit och brukar ändå
vara helt okej när man väl fått sin stämpel och
gått upp på dansgolvet.
Nu måste jag ändå hissa Harry's lite. De har börjat
ta betalt in till dansgolvet bara och inte till baren.
Därför utnyttjade jag och Anna detta ikväll.
Nyktra och glada satte vi oss (nästan osynliga, trodde vi)
vid ett bord och tittade på allt härligt folk som
fick förbi. Insåg efter en stund att folket började
prata med oss oxå, blev en lyckad och intressant kväll.
Med både välkända och obekanta ansikten.
Harrys avslutades med den mest äckliga/läskiga människa
kom fram till oss och vi nästan sprang hemåt..
Tack för ikväll! Imorgon blir det Harry's igen, fast ur den
vanliga synvinkeln.
Ps: Kände på mig att jag glömde rada upp några som flyttar.
Frida flyttar ju hit till kära lilla Karlshamn, lagom till jag flyttar
här ifrån, suck :/ men tur att jag hälsar på här mer än ofta! ;)
Något konstigt med texten.... sry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0