Bilar behöver dubbdäck, jag dubbskor

En mycket kall dag och gatan är isbana!
Snacka om hur många gånger jag halkat till idag!

Det har varit både en rolig och hemsk dag !
Thinh var ikke på humör och då kör hon med mig.
Dock, när hon inte var där blev det bättre , hihi.
Thinh har kommit på att hon kan använda en webb-camera
och filma på cafét och självklart när hon ser att jag
gör fel får man ett sms eller ett samtal. JOBBIGT!

Minna gjorde min dag lite bättre, köpte lite vitaminer
och grejer så nu ska Jessica bli pigg och glad!
Dock tackvare Therese blogginlägg och Linnéa som
jag ska börja skärpa mig med min allergi ! :)

Slutligen vill jag säga, vad skulle jag göra utan min
Linnéa i det här Norgeland?! Du är bääst !

Dessutom har jag och Linnéa hamnat på en annan blogg!

Ha det bääst!


Kommentarer
Postat av: Jennie

kanske kan låna linneas spikskor ;P haha

2009-02-12 @ 21:39:40
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0