Frukt är nyttigt

och vi äter för lite av den varan.

Igår bestämde vi oss för att färga våra hår eller tona.
Jag mörk, Linnéa ljus, jag svart, Linnéa inte så stor förändring.
Men vi är lika glada för det!

Kvällen blev det en film med Linnéa och kvällens gäst Lars.
Det roliga var att han hade en nyttig och en onyttig påse med sig.
I den nyttiga fanns det persikor, melon, vindruvor, kiwi och en mycket KONSTIG
frukt. I den onyttiga påsen var det en cola flaska. Så det bestod vår kväll av.

Måste oxå berätta en konstig händelse om hände i fredags.
Kommer fram en kille och hälsar på mig och samtalet blir följande:
- Hei Christian! (Typiskt norskt namn)
- Hej Jessica!
- Haha, Jessica? Det är typ det vanligaste svenska namnet?!?!
- (ööhhh?!?) Nej, det är rätt ovanligt. (Vet typ bara två som heter det mer än jag)
Linnéa inflikar att det inte är så vanligt
- Aha, (Bryr sig inte om det) Slår vad om att du heter Jonsson i efternamn oxå?!
- Hahaha , ehm ahh faktiskt. Men det är inte heller vanligt. Svensson är vanligare. haha.
Han till Linnéa:
- Heter du oxå Jonsson i efternamn?
- Nej, Andersson (Rätt mycket vanligare)

Läskiga med det här samtalet var att han typ gissade rätt på mitt efternamn som inte så
vanligt ändå. Ahh, rikigt skum kille, men väldigt trevlig !

Tack Johanna för du finns <3
Dags för mig att jobba !
Ha det bra !


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha. woww! :)

tack själv syster <33

2009-02-05 @ 13:07:41
URL: http://jooohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0