Helgen kom och gick..

och nu är det måndag igen!
usch och fy.

Helgen har varit skit på jobbet. Ska inte klaga på min chef mer.
Hade jag gjort det hade ni inte orkat läsa mitt blogginlägg. hih.

Linnéa och jag , vi testade på gossiproom i helgen.
Mycket folk, dock mest killar, men vad gör det?
Träffade på en minikille, typ lika lång som mig, ifrån Skåne.
Försökte para ihop mig med hans kompis, skämde mest ut honom.
Stackarn. Dock blev kvällen inte så lång eftersom jag skulle jobba.

I lördags jobbade jag, usch, sedan slappade vi och söndag bestod
av nästan samma sak. Låg i sängen länge tills vi beslöt oss för att
göra något. Åkte till Bislett. Åt nachos och drack latte. Mysigt. Sedan
blev Linnéas och Jessicas vanliga "söndag på mc d fika".

Ajdioooosss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0