Linnéas olycka..

Jag sitter och gapskrattar åt Linnéas olycka..

Började med för tidiga barn kommer till barnehagen så
hon inte kunde avnjuta sin kopp té. Sedan ringer hon till
adecco och möts av en otrevlig kvinna, men Linnéa står
på sig och hon för tillslut skämmas.

Linnéa har ansträngt sig att fixa så hon kan åka
till Majorsuten för att fixa norskt kontokort. Väl
framme så säger de att hon måste ha med sitt skattekort.
(Oj då, glömde nämna att hon skulle ha med det, hihi)

Tillbaka hemåt igen och när hon går emot bussstationen.
Brukar oftast inte behöva vänta så länge. När hon börja gå tre
steg, åker nr buss 31 förbi en av tre hon kan ta, sedan tio steg
till och 30 åkerförbi. Alltså missar hon båda. Väl framme kommer
31E och hon tänker YES perfekt. Då tittar busschaffisen på henne
och killen bredvid henne och sedan bara kör. Alltså släppte han inte
in de på bussen och Linnéa fick vänta 6 minuter på nästan, hahaha.

När hon kommer hem så kommer hon på att hon skickat
HELA skattekortet till hennes chef och måste be de skicka tillbaka det.

Tillslut beger sig Linnéa till affären för att baka en kladdakaka till mig.
 Nu har vi båda ont i magen och är mätta och glada !

Denna Linnéa, hon gör dagen lite roligare!


Kommentarer
Postat av: Jessica

det var en rolig dag :P

haha låter som om att det va jag som fick skämmas men som tur väl va det den otrevliga kvinnan. nu ska jag köpa mat till din hemkomst ikväll

2009-02-20 @ 18:28:58
URL: http://jeeezzica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0