Namnbyte ?

Det märks att jag och Linnéa lever nära inpå varandra.
För nu har hon börjat använda sig av mitt namn istället
för sitt eget. Om ni kollar in kommentaren på förra inlägget ;)

Hemsk jobbdag, inte för att det va mycket att göra eller för
att jag gjorde något fel. Utan för att min chef är störd, ursäkta,
men man är inte normal när man anmärk mig och klagar på
att jag inte knytit en påse tillräckligt hårt eller tvättat tillräckligt noga.
Jessica blir lite ledsen på det här !

Nu är hon taggad för utgång med min sköna böna!
Imorgon väntar helvetet igen, men det tar vi då!

Ajöken

Ps: Astrit, hämden är ljuv så att säga ;)

Kommentarer
Postat av: syster

håll ut syster.

snart kommer jag i alla fall. :D

<33 saknar dig jättemycket !!!!!!!

2009-02-22 @ 15:22:32
URL: http://jooohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0