Ni måste kolla in denna bilden!

Hej hopp i vitlöken!

Nu har man snart jobbat hela den här hemska veckan.
Igår var Linnéa på jobbet och hälsade på och gjorde livet lite lättare.
Skrämde iväg gubben och hämtade varor åt mig :)
I belöning fick hon Jessicas berömda caffe mocca.

Tillslut vill jag bara tacka Astrit för inbjudan till förfesten på fredag hos Arben. 
För oss blir det istället Club Gossip Room med en dj som spelat med Eric Prydz.
Hrrm svårt  val.


 Hämden är ljuv Astrit, vet att du saknar mig!!!

Ajöken, dags för fröken att äta kladdkaka ! Muuums

Kommentarer
Postat av: Heddi

Ni är så heta så jag nästan smäller av ;) Ni har verkligen lyckats på denna bild, hahahaha!

2009-02-20 @ 04:50:42
URL: http://heddich.blogspot.com
Postat av: Anonym

Din lilla tönt!!!!! Dessa bilder är för privat bruk only!!!

2009-02-20 @ 17:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0