Och så händer något underligt..

Som man brukar säga, " Världen är liten! ".
Det kan man verkligen säga. När jag jobbade
i lördags så kommer heltplötsligt min systers
kompis familj till detta lilla lilla café. Dessutom
är vi nästan grannar hemma i Sverige. Bor i
samma område. Världen är absolut liten.

Jessica och Linnéa på äventyr igen.
Igår åkte vi kjälke, efter vi väntat i en
låååångkö i en timme ungefär får vi
äntligen en kjälke. Vi tänkte att det inte
skulle gå så snabbt men videobevis visar annat:



Vi hade mycket skooj och några blåmärken
extra. Nu börjar en ny jobbvecka som
jag INTE ser fram emot. Monika är ledig och
jag jobbar mycket.

Ha det!

Ps: Ha det bääst i Österrike familjen! Åk skidor för mig oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0