Passa dig ..

Som ni alla vet är Jessica inte glad i Thinh.
Som ni alla vet så klagar hon på mig och Monika.
Hon säger att när hon säljer så säljer hon för ca 4000
och när vi står och säljer blir det bara 3000, vilket
är alldeles för lite. Just nu är det dåliga tider men
jag och Monika tävlar med henne i smyg.

Första gången jag sa det till Monika klarade vi och
sälja 4100. Dagen efter det blev det 5100.
Så nu ska du bara vara tyst Thinh. Fast hon hittar
väl andra saker att klaga på. Det är en klagdam de!
Monika och jag är ett bra team iaf. haha

Idag är jag leeeeddiig ! wiiehuu.
Ha de bra !

Kommentarer
Postat av: Monika

snart säger hon att hon säljer för 10 000 varje gång hon jobbar och snart får vi sparken Jessica..

2009-03-03 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0