Pepparkaksköttdeig

Linnéa och Jessica har precis kommit hem från Oslos uteliv.
Vi satt och funderade på hur vår kväll skulle se ut och bestämde oss
för att iaf ta oss utanför dörren. Begav oss till centrum där våran vän
Lars berättade att vi kunde gå till en bar lite längre ner på gatan ..

Det första som händer när vi kommer in på baren är att minst fem stycken
killar kommer fram och flörtar med oss, våra samtal blir väldigt roliga.

Ex:
(Kille 3)- Vad är din favorit färg?
(Jessica) - Blå , nej Lila
- Ah, det räcker till en puss på kinden.
- Okej?
- Vi leker Simonleken
- Okej, tror inte jag vågar leka den?!
- Ne, kan nog bli lite för hot för dig !

(Kille 14) - Så du tycker om barn ?
(Linnéa) - Ja, absolut!
- Vad kul, jag tycker om lasagne!
- Jaså? Det åt jag tidigare idag.
- Jag oxå, vilket sammanträffande!
 
Efter att varit där en stund och drukit "billig" öl försökte vi leta upp Monika och hennes vänner.
Det va svårare än gjort! Ringde och sms:ade, men helt plötsligt träffades vi på gatan .
Blev en promenad , ivrigt letande efter bar/nattcluber! Blev en helgalen hemgång istället ! Med många skratt!
Nu sitter vi här och äter vindruver och tittar på MTV som Bertil satte igång åt oss!

Snart dags att sova. Klockan är trots allt 04.00 snart ! 
Ha det bäääst!
Goouuudda oost! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0