Perversa gubbe ..

Förlåt, men Jessica är så arg. För er som
läst min blogg innan vet att en gubbe kommit
till cafét och frågat om han fick en "klem" av mig.
Han har inte slutat komma, gett mig en släng
kyss och terrar Monika och mig. Thinh ska prata
med honom som tur är.

Annars så jobbar, jobbar och jobbar jag den här
veckan. Riktigt seegt. Thinh är inte på sitt bästa humör
heller. Fast det är hon typ aldrig ! :/ 

Helgen ser ut som att det blir utgång trots Jessicas
jobbschema. Längtar lite faktiskt !

Dags för oss att sova, natta !



Fick en liten hälsning av mina kärleksfulla föräldrar ifrån Österrike!
Jessica är INTE alls avundsjuk, inte alls! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vi saknar dig här i Österrike gumman! Puss puss ;-)

2009-02-18 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0