Rosa ullgardiner!

Linnéa och Jessica skulle ge sig ut på äventyr!
De skulle åka till Bislett och äta nachos! När de
väntat i 10 min på trikken, åkt ca 15 min får vi en
rolig överraskning. Cafét vi ville besöka renoveras.
Åka tillbaka och till vår nödlösning mc d. Gottigott gott!

Här är det 10 minus och vi fryser. Väntar ivrigt på
trikken och nu mina kära vänner händer något intressant!

Linnéas syn på saken:

När vi skulle hoppa på vill alla in samtidigt. Helt plötsligt blir
Linnéa tillknuffad och en ung tjej pressar sig förbi. Linnéa
blir inte alltför glad men sen ser hon att tjejen som pressade
sig förbi trillar ner mellan trottoarkanten och trikken. Inombords
tänker Linnéa, rätt åt henne och skrattar.

Det som egentligen hände och Jessicas syn på saken:

Jag går in i Trikken och har Linnéa bakom mig. Helt plötsligt
känner jag att någon drar i min väska. Tänker att det är Linnéa. Drar
åt mig den och helt plötsligt ramlar en tjej bakom mig ner mellan
trottoarkanten och trikken. Inser sedan att min väska är halvöppen och
att plånboken sticker upp lite ur väskan. Den unga tjejen tittar på mig
och ser lite smått rädd ut. Den unga tjejen hade försökt ta min
plånbok men när jag drar till i väskan ramlar hon i stället. Rätt åt henne!

Så håll i väskan gott folk!!


Kommentarer
Postat av: Anders

Haha Bra gjort Jessica! Rätt åt henne ja!!!

2009-02-09 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0