"Röja sautan" någon?

Jessica har tyckt att jag ska skriva ett inlägg här ett tag nu så nu har ni Linnéa vid tangentbordet. Den flitiga arbetsmyran är på jobbet. Hon skickade ett sms och skrev att det va stressigt....stackarn. Ska pigga upp henne med ett besök snart :)

Igårkväll satt jag barnvakt åt en supersöt liten ettårig flicka. 485 svenska kr för tre timmars tevetittande säger man ju inte nej till. Blev inte heller sämre av att de hade kanal fyra så det blev en klassisk fredagskväll med let´s dance och choklad. Föräldrarna var så trevliga. Hade dukat upp med en massa gottigt till mig.

Sitter här och drar mig för att gå ut. Snöar nämligen konstant och om det fortsätter i denna takten har vi väl en halvmeter imorgon hehe. Jessica bara så du vet så lurar jag på ett snöbollskrig, Du blir ett lätt byte min lilla däka.

Ikväll blir det förmodligen att vi går på 20-års fest :) Jessicas arbetskamrat som bjudit in oss. Ska isåfall bli skoj och sitter nu och funderar på vad man köper för födelsedagspresent till en person man aldrig har träffat. Tips någon?
Imorgon fyller min kära fader år. Stort grattis till dig. Du kan se fram emot något i brevlådan om några dagar.

Nu skriver Jennie på msn :) Hör och häpna, denna helgen ska hon inte gå ut och dansa men lägger sedan till orden att nästa helg så ska hon "röja sautan"  istället. Någon som känner igen den beskrivningen? hehe
Ha de fint gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0