Uttråkad och utmanad

Eftersom jag sitter här själv och har tråkigt så kan man ju anta Therese utmaning.
Jag ska lägga upp den 6:e bilden från 6:e mappen från mina bilder.
Det blev så mycket som den här bilden :



Jennie, Johannes, Katti , Anders och Astrit, kommer ni ihåg det här ?
Jennie, Johannes, Astrit och jag hade varit på terassen och sedan drog
vi, tror det eller ej till Mc D, där vi fann Katti och Anders. Astrit slog på
stort, kors i taket, och köpte en sallad och skulle vara nyttig ! haha .


Då ska vi se om jag kan utmana någon att göra likadant!
Vilka läser min blogg?
Tove, Hanna, Hedvig, Syster

Nu får ni la göra detta tycker då ja vaaa ! ;)

Kommentarer
Postat av: astrit

haha, självklart man kmr ihåg detta. Konstigt nog var detta riktigt gott. Vet inte vf jag inte ätit det mer sen dess :P

2009-02-06 @ 22:39:24
Postat av: Jennie

haha, det kommer jag faktiskt ihåg. För jag försökte sno en massa grönsaker av astrits sallad hela tiden x)

2009-02-06 @ 23:02:11
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

okej syster. en annan dag ;)

men visst ska vli spännande :P

2009-02-06 @ 23:47:00
URL: http://jooohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0