Dubbelgångare

Jag slår vad om att det finns en dubbelgångare i varje
land, kanske i varje stad. För jag tror jag ser någon
som liknar någon hemma varje dag. Sett Astrits
dubbelgångare flera gånger, min kusin, Emmeli har t.o.m en
som jag jobbar med! Fast hon är svensk och ifrån
Kalmar. Hon och jag pratade om det idag. Att det är
konstigt att det finns så många som är så lika varandra!

Idag har jag jobbat igen, som vanligt kanske man ska säga.
Blev först glad av att Janna kom, men sen ledsen när jag fick
reda på att hon måste åka hem till Sverige pga. grejer som hänt
hemma. Blev ledsen för hennes skull när hon berättade allt.
Hoppas att hon kommer tillbaka och att hon ska jobba på Thinh.

Nu ska jag dock berätta något väldigt skojigt. När jag och Linnéa
pratade med Jennie på msn och åt "marie kjeks" så brakade
heltplötsligt Linnéas säng ihop. 3 ben av 4 (logiskt) vek sig.
Det va nog det roligaste jag sett men ändå det mest jobbiga. hahaha.

Astrit, en liten fråga. Din kära vän Arben säger att han ska operera
ryggen för att han fick ligga på golvet (valde inte soffan). Är deeta sant?

Känner att min fantasi är på topp idag. Fick oxå ett ännu roligare
besked idag. Att Anders oxå kanske kommer att hälsa på här!

   

Bilder ifrån lägenheten, dock har jag inte någon på min säng ännu, haha

Nu ska jag stänga fönstret innan någon hoppar in igenom det och skrämmer mig!
Ha det bäst !
Saknar er !


Kommentarer
Postat av: astrit

Vaa jag visste inte att Brad Pitt bodde i oslo?!:P

Och svar po frogan. Ja det fick han. Hade tydligen fott ngn spricka po ryggraden. Han har det jobbigt somfan ! Seya girls :)

2009-01-27 @ 20:56:36
Postat av: Anders

Och inte bara kanske!! Han gör det också!! nu nämligen tågbiljetterna bokade!!! :D:D Det ska bli himla trevligt att få se er bostad, som på bilderna verkar väldigt fin, och så klart att få träffa er!!!

2009-01-28 @ 12:56:48
Postat av: Esa

Vad mysigt ni har de :)

2009-01-28 @ 14:16:02
Postat av: Vicki

varsta fint koket! synd att jag inte kan komma och halsa pa! :(

Miss you girls! <3

2009-01-29 @ 16:18:08
URL: http://vickistaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0