Första dagen på jobbet!

Nu sitter jag här och tittar på det tomma tv bordet
och vill titta på tv, fast det icke går.
Kallt är det oxå, hihihi. Detta va dagens klag.
Annars har vi båda haft en super dag. Börjat nya jobb.
Vi båda inser att det är mycket ansvar för oss båda.

Tyvärr har vi inte påbörjat vårat försök att mäta taket.
Vi har varit lite slöa, gjort te och ätit knäckebröd och
tittat på film. Vilken lyx vi lever ;) Hihi.
Nu ska vi lägga över låtar på Linnéas mobil och sen
nana kudden båda två. Imorgon väntas mycket
jobbigt på jobbet. Stänga HELT själv. Jag som
precis lärt mig hur man gör en café latte. ;)
Önska mig lycka till , för det lär jag behöva!

Ha det bääst!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

du kommer klara det siss <3

2009-01-07 @ 14:35:11
URL: http://jooohannas.blogg.se/
Postat av: Bella

Lycka till! ;) You can do it!! =)

2009-01-07 @ 17:44:33
Postat av: Anders

När kommer nästa inlägg!!?? :) Är nyfiken på hur ni har det i mitt framtida i alla fall tillfälliga hemland :P

2009-01-12 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0