Gårdagens bravader

Just nu lagar vi pannkakor, dock är mina uppätna och
Linnéa har inte ens börjat äta. haha .

Gårdagen blev lyckad, webbförfestade med Becca och
alla som var hos henne. Riktigt skoj ! Hoppas ni hade
en trevlig kväll på Harry's oxå sedan !

Vi begav oss till Rebecka och hennes kompisar på
forspiel och träffade lite nytt folk, dock svenskar . haha.
Sedan åkte vi in emot centrum för att undersöka utelivet.
Blev "uppraggade" av en som ville ha in oss på en nattclub.
For freee, wiie. Va inte en kotte där alls. De gör visst allt för
att få in folk dit. "Köpte" en drink av en kanin kille. haha

Sedan fortsatte kvällen till Roxy, dans, drinkar och nytt folk.
Kvällen avslutades med Oslo kebab = suger och matätning
hos oss. En väldigt trevlig kväll trots omständigheterna , hihi.

Sedan måste jag tillägga att Linnéa måste vara lite tankspridd.
När jag öppnade kylskåpet hittade jag brödet där. RIktigt skoj !

Dags för filmmys med popcorn och kexchoklad, tack familjen för paketet !

Ps: Inte sätt någon som njuter så av att äta pannkakor som min
älskade vänn Linnéa gör. Hon är riktigt söt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0