Godnatt!

Jessica har slutat tidigt för en gångs skull, wiihuu !
Nu har vi precis handlat mat för er intresserade och dags
att laga lite nudlar, satsar på finmiddag idag tänkte vi ;)

Linnéa är söt. Medan jag låg och tittade på One Tree Hill,
nu drar jag igång med mina serier igen, hihi. Så hör jag
hur Linnéa inte sover. Tillslut säger hon, åhhh. vi har ju inte
sagt godnatt, det är därför jag inte kan sova.
Sen somnade hon sött borta i hörnet.

Igår gjorde vi inte mycket. Tvättade ( jippi ) sen gick vi till
det kända Grünerlokka och gick i en timme för att välja ett
café. Tillslut lyckades vi hitta ett av alla tusen . Mocca blev det!
Vi hade oxå rätt många långa och invecklade samtal, hihi.

Idag har jag jobbat och det har varit lugnare än i graven. Sedan
kom Janna och bytte av mig. Stackarn ska stänga själv idag.

Nu ska vi äta våra lockiga nudlar, spännande eftersom Linnéa icke
smakat detta innan.
Ha det bääst!

Ps: Mamma, har du köpt en neccesär ( stavs det så, linnéa är 85% säker  eller
egentligen 95% säker om hon ska vara ärlig)?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej, jag har inte köpt någon neccesär! Du vet ju hur den ska se ut! Eller hur? Haha. Lilla sötis.

2009-01-26 @ 21:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0