Hej då Mc Donalds, Hej då Karlshamn, Hej då Sverige..

.. och Hej Norge, Hej Oslo.

Nu snart lämnar jag Sverige och min hemma front med blandade känslor.
Sagt hej då till många av mina älskade vänner, igår bland annat.
Sagt hej då till alla mina älskade jobbakompisar på Mc D, inte allt för skoj.
Sagt hej då till huset och sängen (mycket viktigt)

Imorgon bär det av emot Norge och Linnéas och Jessicas stora flytt.
Min familj ska följa med och hjälpa oss upp. Skönt det iaf .

Kommer sakna er allihopa här i den älskade hålan Karlshamn.
Jag är då ändå rätt hemma kär som jag och astrit precis diskuterade.
Detta kommer iaf bli en bra erfarenhet för både mig och Linnéa.

Lycka till med allt och som sagt, VI SES snart !

Kommentarer
Postat av: Vicki

:'(

2009-01-02 @ 04:59:19
URL: http://vickistaerner.blogg.se/
Postat av: Bella

Lycka till pigor!! (eller är det piger?) haha;)O ha det kempefint!

2009-01-02 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0