Linnea och Jessica knasbollarna nr ett.

Då sitter man hær igen, på ett internetcafe. Dock va det stængt,
det bra internetcafet. Så sitter hær på ett skabbigt, I væntan på att børja jobba.
Thinh, min chef, tycker att jag ska komma tidigare idag, fy på henne.
Jobbar som ett djur dær redan och varje dag ska jag komma tidigare.
Måste snart sæga ifrån om jag ska øverleva detta, haha .

Igår kunde jag inte sova, låg på min luftmadrass och lyssnade på
Camilla Læckbergs talbok Sjøjunfrun. Mycket bra før øvrigt.
Dock så børjade jag tænka på ord som ær samma både fram
och baklænges. Typ som Anna, ror, sms m.m. Då fick jag før mig
att jag skulle komma på en mening som va likadan baklænges som fram.
Jag kunde inte somna føren jag kom på en, tillslut efter en LÅNG stund
kom jag på. Ne, såg Anna gåsen? Tænker du lite ser du att det ær
samma på båda hållen ;). Wiiehuu. Jessi øverlycklig.

Linnea och jag ær ganska duktiga på det hær med att laga mat. Mest Linnea.
Førra veckan åt vi korv varje dag,hihi. Vi insåg sedan att vi kanske ska
anvænda oss av någon av de 5 kokbøckerna vi har med oss.
Linnea anvænder tacokryddan mycket och jag aromat på tomat.

Vi har också vældigt mycket saker med oss. Och det var ju inte
alls irriterande att jag upptæckte nær jag kom hit att jag har tagit
med mig en bok på 300 sidor dær det ær en mening på varje sida.
Så kallat dagens visa mening typ. Så kan det vara ibland, hahaha.

Antar oxå att Linnea har det tråkigt. Før hon har børjat læsa bøcker.
Enligt henne sjælv har hon inte læst på ett halv år. Duktig flicka.

Før er som kænner mig væl, vet ju att jag sitter med mobilen i handen.
Dock ær det vældigt dyrt att skicka sms nu førtiden. Så jag har børjat
att førsøka spara. Det går inte bra om man sæger så. Førstår inte hur
vissa kan klara av det ! Typ Linnea.

Nu ska jag snart fixa ett ærende på stan och sedan till mitt ÆLSKADE jobb.
Bara tre dagar jobb kvar sen ska Jessica och Linnea besøka Ikea. wiiehuu.

Ha det bæst allihopa!
Saknar er!

Ps: Jessi uppskattar kommentarer , hihi :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

hm, den där gås meningen stämmer inte riktigt, du använder ju ett "komma" tecken på ena hållet. ha ha :P

låter duktigt att utforska era kock talanger! Man har väl inget val..

Kul i vilket fall att se lite uppdatering! Saknar dig massor!<3

2009-01-22 @ 13:26:35
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se
Postat av: Esa

Skönt att höra att ni har de bra där uppe :) Väldigt impad över meningen du kokade ihop!

2009-01-22 @ 15:11:18
URL: http://nogg:se/esa
Postat av: Bella

Hejhej,

Jag läser din blogg men har aldrig kommenterat så nu får jag göra det ;)

Sjukt kul med den meningen, den var faktist lite småknäpp, haha :P



Ha det bra

//Bella (med I)

2009-01-22 @ 15:12:51
Postat av: Heddi

Ni verkar ha det trevligt :)

Saknar er!

2009-01-22 @ 16:14:27
URL: http://heddich.blogspot.com
Postat av: Anna

haha Ne, såg Anna gåsen.. klytfigt jessica :) låter iallafall som ni har det underbart! och om det blir som jag vill, så är det inte länge kvar nu tills jag kommer på besök :D

Saknar min jessica mkt mkt mkt !<3

2009-01-22 @ 18:21:09
Postat av: Vicki

skont att hora lite fran er! tanker pa en varje dag! kul att det gar bra for er! jobba inte hjal dig gumman!

Ni far se till att fixa internet sa vi kan skype'a eller nagot! saknar er massa massa massa!

<3

2009-01-22 @ 18:45:29
URL: http://vickistaerner.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha grym mening jessica.

det finns väl en till... hur är den nu igen...

(tio minuter senare)

"Ni talar bra latin"!!!! JUST DET! men din var bra med! kul att jag kan vara delaktig. hehe. kunde ju varit otto med men det tänkte du inte på ;) haha.

hoppas ni har det bra och ta inte för mycket skit på jobbet! :D

2009-01-23 @ 00:01:51
URL: http://anzisch.blogspot.com
Postat av: Bella

Hallå! Låter som att du jobbar tokmycket fortfarande, se till att inte jobba ihjäl dig du! korv en hel vecka låter som en höjdare =) haha. Jag har upptäckt att det går väldigt snabbt att laga kött med färdigköpta potatisklyftor =) Ett litet tips för omväxling bara ;)

Saknar dig!! Puss o kram!

2009-01-23 @ 01:30:59
Postat av: Linnea

jag kan kommentera haha. nja tråkigt har jag ju inte men har længtat efter att få tid till att læsa bøcker och nu har jag det. ær ju tråkigt att gå å shoppa utan dig hela tiden ;)

2009-01-23 @ 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0