Schkåål ! ;)

Först vill jag tacka allihopa för era söta och underbara kommentarer
här på bloggen. Man blir inte mer än glad ! Saknar er alla !

Sedan kan vi väl nämna att vårat INTERNET är tillbaka.
Idag har Jessica jobbat, ny tjej på jobbet dessutom, mycket trevlig !
Nu har vi korkat upp som lite vackert kan uttrycka det. Oväntat
besök på gång?

Vi måste ju berätta om vår lilla fläkt, som vi så länge klagat på
att den inte fungerat. Det visar sig att fläkten har fungerat hela tiden
som den söta elektriken påpekade, pinsamt värre.

Igår i all trött het åt vi upp en hel rulle med mariekex, för att fylla ut inlägget lite.
Nu ska vi pimpa våra drinks med exotiska frukter. See you later! :)




Kommentarer
Postat av: Becca

Låter som ni har det helt underbart där uppe. Blir väldigt sugen själv på att åka iväg nu!! Hoppas på att få se er snart igen, jag och Anna letar för fullt efter billiga biljetter :) ta hand om er tjejer! Saknar er. pusspuss

2009-01-25 @ 23:15:56
Postat av: Anonym

jag hoppas att du har det bra syster .

låter som det i alla fall.

och jag kommer snart och hälsa på dig.

hoppas du har kollat så att det är okej ;) <33

2009-01-26 @ 17:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0