Vi lever !

Ja, vi lever...
Vet inte vad nio trott, men vi lever iaf. Vårt
internet funkar inte och sitter just nu på ett internetcaf
och knapprar på ett norskt tangentbord.

Vad har hænt i vårt liv då? En hel del, men ændå inte.
Vi jobbar och sliter varje dag. Linnea mellan 8-16 ungefær
och jag mellan 12-20, vi hinner icke se varandra så ofta.
Snabba samtal innan vi somnar.

Astrit och Arben var hær och hælsade på, eller egentligen
va det tænkt att de skulle stanna, men massa otur fick de åka
hem igen. Ni kanske har hørt talas om detta æventyr med de
två killarna. Stackarna. Men det va skoj att se de. Lagade
en god två rætters middag till oss oxå, mycket gott guys!

Kan berætta om en otæck grej som hænt mig på jobbet.
Førsta dagen jag børjade jobba frågade en gubbe, 60 år typ.
Frågade han Thinh om jag var ny. Han åkte samma
spårvagn som mig sen.
Han har varit på cafet varje dag fram tills i torsdags. Han
kom varje dag kl 18.00 ungefær och pratade, æcklade sig.
Han gjorde inget så, bara var vældigt obehgligt. Førutom
i onsdags då skræmmde han mig och sedan frågade om
han fick en kram, NEJ TACK! Sen dess har han inte varit dær
och pratat med Thinh om det. Jag skulle slænga ut honom om
det hænde igen. Hon sa oxå att han varit sådan emot alla hennes
tjejer som jobbat dær. Fast førsta gången han frågar någon om
en kram. I fredags nær jag slutade jobba, ser jag honom komma
från Akerbrygge, shoppingcentret jag jobbar på. Han har børjat gå
på ett annat cafe nu. Snacka om læskig gubbe vi har træffat på.

Tv:n ær tillbaka iaf och vi sitter och tittar på MTV hela dagarna. haha.
Hoppas på att internet snart funkar så jag kan uppdatera mig lite oftare!
Vi lever iaf och har det mycket bra hær ! Nu ska jag snart handla mat,
laga pizza, stæda och vænta på Linnea som har roat sig io helgen.
Vissa ær avis, IAF JAG!!! Før vad har jag gjort? hahaha

Har Norskt nummer, sms:a mig till det svenska om ni vill ha det! ;)

Ha de !

Kommentarer
Postat av: Monika

ååh den charmiga läskiga gubben som alltid luktar så gott!

2009-03-03 @ 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0