Ah yeah !

Det har hänt en massa saker i mitt liv..
för en gångs skull , haha .

I onsdags fick vi besök av Thinhs vän som
målar tavlor och säljer för att hjälpa barn i
Thailand. Fick en tavla målad till mig. Sedan
blev jag dessutom erbjuden att åka till Thailand
och hjälpa barnen där och lära ut engelska.
Vem vet, i höst kanske jag är i Thailand ?!

Monika kom på besök på cafét och på kvällen
kom JENNIE, dock va hennes tåg försenat :/

Igår fick Jennie följa med mig till jobbet, träffade
Thinh, Thinhs vän, Minna m.m. Gick väl bra fram
tills att jag fick veta att jag måste jobba längre.
Till fem trodde jag, blev tillslut halv sju. Jippi.
Lars kom på besök, mycket snällt av honom , haha.
Kvällen bestod av galna upptåg i byn med flickorna !

Idag är det fredag, då vet man aldrig vad som sker !
Nu blir det en tur till staun och sedan jobb för min del !
Ajööken !


Kommentarer
Postat av: Frida

låter spännande med thailand! :) hoppas ni får en trevlig helg!

2009-03-27 @ 11:03:00
URL: http://johnssonfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0