Kapsyl samlare

När jag var liten så samlade jag på mig kapsyler
vart jag än gick, speciellt hos farmor och farfar.
De hade flera säckar med kapsyler till mig för
de visste att jag samlade på det. Tillslut blev det
en stor dammig och onödig samling som jag växt
ifrån. Trodde jag iaf! Coca Cola i Norge gör mega
söta kapsyler, med små texter i. Jag samlar, dock
åt min älskade vän Linnéa. Hon har några stycken nu.

Har ju då fått ett klagåmål om en dålig uppdatering,
så får väl lägga upp ett nu . haha.

Idag har det varit konstiga människornas dag.
En kille med blod i hela ansiktet beställde två
stycken trippel espresso och ritade i tidningen.
En frågade ut mig om i princip allt !!
En ville ha en white platt cappucino ??!?!

Nu ska jag sova, det gör redan Linnéa, hon är söt! ;)
Natta!

PS: SNART JENNIE, SNART!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

ska göra något spännande med de kapsylerna :) haha tror inte på att jag är söt när jag sover. du får bevisa det :P

2009-03-24 @ 19:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0