Till Pappa !

 

Vet att du kanske inte tycker om att jag gör detta.
Men man måste lyssna på det onda och minnas
för att komma ihåg allt det bra och positiva vi upplevt.

Låten spelades på farmors begravning.
Började sjunga på "Vilken härlig dag". Sökte
på youtube och kom på att Ted Gärdestad
är ju mammas idol, iaf när hon va liten.
Sen kommer jag ihåg låten "Himlen är oskyldigt blå"
och tänker på det sorgsna med ändå
underbara begravningen med farmor och självklart
på min känslosamma och underbara far !

Ett litet inlägg då jag antar att du pappa kommer tänka
tillbaka på den tiden ni hade tillsammans!
Det kommer jag iaf göra !

Ajööken !

Kommentarer
Postat av: Mamma och pappa

Tack snälla Jessica! Du är ju underbar!

Puss och kram från Pappa och Mamma!

2009-03-22 @ 13:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0