Fantastico!

Vilka underbara dagar Linnéa och jag har haft senaste veckan.
Underbart väder, picnic, grillning, shopping och fika.
Kan det bli bättre?
Valborg firades klassiskt med grillning i en park,
dock hamburgare eftersom korv inte är min favorit :)



Måste bara nämna att jag har nog varit världens klantigaste de senaste dagarna.
Lyckades spilla rykande varm mjölk över min hand när jag gjorde den klassiska latten.
Illröd och uppsvullen hand blev resultatet. Mycket charmerande haha

Precis inhandlat en jacka. Tyckte jag behöver en ny :P

Inte nog med det, bättrat på solbrännan lite. La oss i en park
och solade lite. Blev baguette, glass och lek på tivoli dessutom.



Nehe dags att sätta på förklädet och visa mina kockkunskaper.
Ikväll blir det till att ta några öl med lite trevliga tjejer.

Ha de finemang allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0