Framtiden kan ändras på en minut..

hallo.

jessica vaknade, och efter en stund började det
ösa ner med regn, dagen såg ut att bli trist och grå.
mormor ringde och vi pratade i 20 min, hon började
göra dagen lite ljusare. helt plötsligt blev det blåå
himmel och jag gick ut på stan en runda, eftersom jag
blev upplyst om att det är morsdag söndagen när vi
kommer hem, så ut och shoppa presenter får det bli nu.

hann precis hem innan regn igen, sikken tur. då ringer
mammsen, frågar vilken tapet jag vill ha på mitt rum i
den förhoppningsvis nya lägenheten. vi måste bara lyckas
sälja huset. så håller lite tummar nu.

fler tummar ska hållas för andra viktiga beslut, börjar iaf
ser ljust ut för familjens framtid. kan alltid hoppas !

 


















nu ska vi hitta på annat skoj, ciaaao


Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

Gud vad vi är snygga! Men skönt hade vi i alla fall!

Puss Älskling!

2009-05-16 @ 17:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0