Gäst i Jessicas blogg =)

Jag tänkte inte berätta om min dag för det är inte mig ni vill höra om :P
Istället blir detta en hälsning till världens bästa Jessica!

Det är helt galet att det är så längesen ni åkte! (gissar på att många håller med?!)
Vad som är mer galet är att ni kommer hem på söndag!
Det har gått så himla snabbt på ett sätt och verkligen inte på ett annat..
Sådär konstigt som det brukar vara :P
Men tänk va kul ni har haft i år i Norge!
Och tänk va kul vi hade i höstas!
Men tänk framförallt va kul vi kommer ha i sommar!! =)
Det börjar snart! Med polarbrödspizza, jag lovar :P haha

Jag har precis kommit hem från jobbet o på vägen hem, när jag tänkte på vad man kan skriva i en blogg, tänkte jag på allt vi har hittat på (kodnamn, fikor, jobb o massa roliga kvällar för att nämna lite). Det jag vill få fram är helt enkelt: Tack för att ni är så otroligt underbara!!

Vet egentligen inte vad man ska skriva i en blogg...
Det är väl därför jag aldrig skaffat någon.. :P
Detta var ett försök, hoppas ni inte somnade! :P

Så mina kempefina vänner i Norge! Skynda er hem! Vi sakner er!
Ta vara på se sista stunderna ni har i grannlandet, jag vill höra allt om dom!


Tack för mig o god natt!
//Bella

Kommentarer
Postat av: Jennie

Undrade först vad detta var för något.. Men det blev ju ett underbart inlägg av Bella! Du skriver riktigt bra! och jag håller med varenda mening i inlägget :). Kunde inte få fram det bättre själv!

Kan ju alltid hoppas att det ploppar upp en ny blogg snart då... ;)



2009-05-27 @ 12:04:07
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se
Postat av: Jessi

Tack älskade Bella! Vi ska ha en supersommar tillsammans, ser verkligen fram emot detta! Syns snart, en super gästblogginlägg utav dig ;)

2009-05-27 @ 20:07:38
Postat av: Anna

All heder åt Bella. Håller med dig, hösten var underbar. Hoppas ni får en lika bra sommar som jag hade tänkt ha här borta i USA! Saknar er alla. Puss till er från mig; er alltid nördigaste NV-kompis!

2009-05-27 @ 20:12:12
URL: http://anzisch.blogspot.com
Postat av: Becca

Håller helt och hållet med! Längtar tills ni tjejer kommer hem och sommaren ska helt klart bli galet rolig :D

2009-05-28 @ 02:59:54
Postat av: Bella

Tack hörni! Ni är för härliga! :D

Jennie: Ngn ny blogg blir det nog inte, men tack :P

Jessi: Gullunge på dig sjäv! ;)

Anna: Überbra sommar it is! Kan ju inte bli annat när vi är inblandade ;)

Becca: That's the spirit!! :)

Puss på er!

2009-05-28 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0