Östersjöfestivalen vs Oslo

Jag och min andra halva, vid namn Linnéa
har kommit fram till att Oslos huvudgata
Karl Johans gate är rätt lik Karlshamn under
Östersjöfestivalen. På en lördag är det ungefär
lika mycket folk på Karl Johan som under Östersjö.

Idag när jag gick lugnt och stilla på Karl Johan så
fick jag höra följande av olika försäljare:
"Tränar du hos oss?"
"Hej fröken, har du abonemang idag?"
"Köpa ros?"
"Ursäkta, kan vi få ställa några frågor?"

Känner mig rätt otrevlig när jag tillslut går med
huvudet ner i gatan i princip.
Det bästa är att det finns gatumusikanter, godisstånd
och många härliga butiker att strosa runt i.

Däremot slår inte Oslos huvudgata, Östersjöfestivalen!
Ser vi fram emot detta året igen! haha.

Kommentarer
Postat av: Frida

titta där kom t.o.m. jag in på ett hörn, halleda :P

snart ses vi igen flicks, längtar!! (:

2009-05-13 @ 15:44:43
URL: http://johnssonfrida.blogspot.com
Postat av: mamma

Hej gumman! Längtar efter dig!

Puss

2009-05-14 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0